Om Kinapriser

Profil


www.kinapriser.dk er en dansk webshop med fysisk placering i Klarup, hvor vi i dag er 2 ansatte. Kinapriser.dk er en solid jysk virksomhed der er opbygget omkring jyske værdier som tryghed, tillid, indlevelse og engagement, både internt i virksomheden og i relationerne til vores kunder.


Hos Kinapriser.dk har vi et erklæret mål om at blive Danmarks bedste webbutik. Hvilket vi vil opnå ved at:

-    Have jyske værdier, hvor servicen og kvaliteten er i top
-    Have fokus er på vores kunder
-    Lagerføre vores varer for at opnå en hurtig forsendelse
-    Yde prisgaranti
-    Have et bredt sortiment der dækker flere prisgrupper og kvalitetsstandarder således at vi kan tilbyde totalløsninger til vores kunder 

 

 

Prisgaranti


Hos www.kinapriser.dk tilbyder vi prisgaranti på næsten hele vores sortiment.
Eftersom vi hos Kinapriser ønsker at tilbyde vores kunder de bedste priser, arbejder vi dagligt med at opdatere priser, så vi altid er de laveste på markedet.
Prisgarantien omfatter alle produkter i vores sortiment på nær kategorien PC-Tilbehør og alle produkter derunder.

Krav til opfyldelse af prisgaranti:

1: Varen skal være samme mærke og have de samme specifikationer.
2: Prisen for den alternative vare skal være inkl. evt. forsendelse, kortgebyrer og andre udgifter forbundet med et køb.
3: Prisgarantien omfatter alle danske netbutikker og fysiske butikker.

Du kan benytte prisgarantien på følgende måder:

Før du køber:
Enten kontakter du vores support på support@kinapriser.dk, eller skriver et link og en kommentar i kommentarfeltet når du gennemfører din ordre, og så vil vi evaluere din henvendelse og fratrække differencen hvis produktet opfylder kravene. Hvis ikke produktet der linkes til opfylder vores krav til prisgarantien vil du blive kontaktet af en af vores support-medarbejdere med en begrundelse herfor. Vi sender ikke varen af sted før vi har været i kontakt med dig.

Efter du har købt:
Hvis du mod forventninger finder et identisk produkt men til en billigere pris inden for 7 dage efter dit køb, kontakter du vores support på mail med link, specifikationer og begrundelse for din henvendelse, og hvis kravene opfyldes, vil du få refunderet differencen.